Aktualności
10 lat sekcji "Profi" przy LZS Jelenia Góra
29.03.2014.

Na zaproszenie i z wielką przyjemnością wyjechaliśmy do Jeleniej Góry. W sobotę 22 marca 2014r. wspólnie z grupą przyjaciół z Jablonca (Cz), Bautzen (D) i oczywiście Jubilatów, świętowaliśmy 10 lat działalności sekcji „Profi” przy LZS Jelenia Góra. Każdy jubileusz daje możliwość podsumowań, refleksji i wniosków  dotychczasowych działań. Nasze spotkania to przede wszystkim wspólne wycieczki, wyprawy często okraszone potem i dużym wysiłkiem. Po zakwaterowaniu w Zajeździe Wiktoria w Kowarach wyruszyliśmy na pieszą wycieczkę na Przełęcz Okraj.

Listopadowy relaks w Karkonoszach
16.11.2013.

Listopad dla niektórych to koniec sezonu turystycznego, my staramy się być aktywni cały rok. W sobotę zorganizowaliśmy wspólną wycieczkę do Karpacza. Mimo chłodnej pogody postanowiliśmy wyruszyć na szlak w kierunku Strzechy Akademickiej (jedno z najstarszych schronisk Karkonoskich), Samotni oraz odwiedzić Park Wodny w Hotelu Gołębiewski. Inicjatywa godna uwagi tym bardziej, że integracja międzypokoleniowa wprowadziła miły i sympatyczny klimat, dobry humor oraz odpowiedź na pytanie: kto sprawniejszy i bardziej wytrzymały. W grupie znaleźli się chętni do dłuższej i wyższej trasy oraz zdobycia dodatkowych punktów GOT.

Sąsiedzkie spotkania
Redaktor: TMZB
19.10.2013.

Jesień w TMZB rozpoczęliśmy spotkaniami z sąsiadami. Tak się składa że współpraca z Niemcami, czy Czechami daje dodatkowe szanse na zdobywanie funduszy unijnych i ciekawe projekty. Wspominaliśmy już dobre projekty realizowane u naszych sąsiadów Niemców. Tym razem znowu przychodzą do nas z propozycją współpracy w zakresie turystyki i pogłębiania dobrosąsiedzkich kontaktów. Twórcą projektu jest Fördervereins der Grenzregion "Obere Mandau/Spreequellene.V. Zapraszamy na strony i doczytanie

Projekt „Mieszkańcy Trójziemi przedstawiają swoje ulubione drogi” - polega na poprowadzeniu wycieczki przez osobę, która sama opracowała i zaproponowała swoją ulubioną  trasę. Jesteśmy w posiadaniu ulotek (w języku polskim) wędrówek, które warto wspólnie przejść z pomysłodawcą. Harmonogram wędrówek  znajdziecie również na w/w stronie.
Ciekawy pomysł, być może przyniesie efekty w postaci nowych tras w najbliższej okolicy od Bogatyni. Jesteśmy gotowi do współpracy.
Chętnych w sprawie ulotki zapraszamy do domu na ul. 1-Maja 10 w czwartki tj.:

Listopad  – 07.11.2013r.,

– 21.11.2013r.,

Grudzień – 05.12.2013r., w godzinach od 16:00 do 17:30

Zapraszamy !

W krainie Karoliny Svetle
Redaktor: Marzena Szkudlarek
18.10.2013.

Najbardziej rozpoznawalnym elementem krajobrazu północnych Czech jest szczyt Jesztedu, z charakterystyczną kosmiczną sylwetką wieży telewizyjnej. Góra jest symbolem województwa libereckiego. W Masywie Jesztedu znajdują się trasy narciarskie, wyciągi krzesełkowe, kolejka linowa, szlaki turystyczne i górskie hotele, jednym słowem raj dla aktywnych latem i zimą.

Karkonosze 2013
10.10.2013.

XV Jubileuszowy Międzynarodowy
Rajd Górski Euroregionu NYSA
KARKONOSZE 2013

TMZB NAJLEPSZĄ DRUŻYNĄ RAJDU!

Po raz ósmy drużyna pieszych z TMZB uczestniczyła w tej pięknej krajoznawczej i ciekawej wędrówce. Wyznaczonych tras o różnym stopniu trudności było 9, zapisanych uczestników około 400 od młodych grup szkoły podstawowej do 60+. Najstarsi uczestnicy 75 kobieta i 78 lat mężczyzna. Ubiegłe lata przynosiły nam nagrody, jednak ten rok jest wyjątkowy. Dopisała pogoda oraz ilość zdobytych pucharów.

1. Najlepsza Drużyna Rajdu Karkonosze z Dolnego Śląska – puchar ufundowany
     przez Urząd Marszałkowski Dolnego Śląska (3)

2. Puchar za zwycięstwo Drużynowe Rajdu Karkonosze 2013r.

3. Puchar za zajęcie I miejsca w Klasyfikacji generalnej

Największym zwycięstwem jest nasza liderka Jadzia Bystrykowska, która mobilizuje nas wszystkie do zbierania punktów. W Rajdzie Karkonosze 2013 zdobyła brązowy medal w klasyfikacji indywidualnej, nie ukrywamy że dzięki Jadzi dzisiaj cieszymy się wszyscy.

Czytaj wiecej

««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 82 - 90 z 158

PTSM w Lubaniu

Niewidomi na tandemach

www.niewidominatandemach.pl

Budowa Zalewu w Bogatyni

Krótka kronika budowy Elektrowni Turów

Nasze projekty

energia

Pomnik wojenny w Markocicach

Drugie życie pomnika

Informator o domach przysłupowych

Informator_wydanie 2

Warning: curl_exec() has been disabled for security reasons in /home/tmzbbo/domains/tmzb.eu/public_html/templates/rhuk_milkyway10/index.php(164) : eval()'d code(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 76