Aktualności
Rowerem na Stóg Izerski
Redaktor: A.F.
29.04.2014.

Sample ImageSobota 26 kwietnia 2014. Zbiórka na ścieżce rowerowej w Bogatyni. Sześcioosobową grupą wyruszamy w stronę Świeradowa Zdroju i dalej na Stóg Izerski. Podjazdy bardzo wyczerpujące. Przy okazji troszkę deszczu i burza. W schronisku na Stogu Izerskim www.stogizerski.prv.pl upragniony odpoczynek. Posileni i pełni energii ruszamy na wieżę Smrk (zielony szlak) i dalej ścieżkami Izerskimi do chaty Smědava www.treking.cz/chaty
Polecamy, to świetne miejsce wypadowe.
Przy okazji pozdrawiamy chłopaków z Wałbrzycha.

Trasa: Bogatynia – Frýdlant v Čechach – Nové Město pod Smrkem – przejście graniczne w Czerniawie – Świeradów Zdrój (dolna stacja kolejki gondolowej) – Stóg Izerski – Smrk – Smědava – Bílý Potok – Raspenava - Frýdlant v Čechach – Bogatynia (85 kilometrów)
Zapraszamy do galerii.

Wiosna na Łużycach
Redaktor: Marzena Szkudlarek
13.04.2014.

Piąta edycja „Łużyckich wędrówek” (PTSM) zgromadziła około 100 uczestników, spośród których największą grupę stanowiły dzieci i młodzież szkół podstawowych z Lubania i okolic. W imprezie brali udział również turyści z Czech.
Po załatwieniu niezbędnych formalności i otrzymaniu materiałów rajdowych, wędrówkę rozpoczęto spod hotelu Łużyckiego najpierw do muzeum w Ratuszu celem obejrzenia wystawy znanych wielkich osobistości z Europy odwiedzających Lubań w dawnych czasach. Gościli tu m. in.: Napoleon, Goethe czy Wallenstein.

Zgorzelec - Radomierzyce
Redaktor: Marzena Szkudlarek
13.04.2014.
 Wiosna w tym roku przyszła szybko, a wraz z nią ochota na wędrówki. Zieleniąca się trawa i kwitnące drzewa owocowe uprzyjemniły nam deptanie po Górnych Łużycach ze Zgorzelca przez Sulików do Radomierzyc. Na naszej trasie znalazło się kilka „perełek” architektury, pałac w Kunowie, rynek w Sulikowie, kościół w Niedowie, no i na koniec Radomierzyce, ze słynnym pałacem, kościołem i młynem.

Czas na rower...
Redaktor: TMZB
30.03.2014.

Rozpoczęcie sezonu rowerowego planowane było na koniec kwietnia, ale piękna słoneczna pogoda sprawiła, że część z nas już w marcu postanowiła wybrać się na rower. Ostatni weekend marca i dwa wyjazdy za nami.

W sobotę wybraliśmy się w kierunku trójstyku, a następnie ścieżką rowerową wzdłuż Nysy do restauracji-winnicy w Radomierzycach. Do domów wróciliśmy czeską stroną przez Ves, Cernousy i Visnovą.

W niedzielne popołudnie pojechaliśmy do Hejnic, skąd udaliśmy się ścieżką w bukowym lesie do restauracji Hausmanka. Po krótkim odpoczynku szybkim tempem wróciliśmy do Bogatyni. Łącznie w ciągu 2 dni pokonaliśmy ponad 130 km.

Zdjęcia w galerii

10 lat sekcji "Profi" przy LZS Jelenia Góra
Redaktor: D.W.
29.03.2014.

Na zaproszenie i z wielką przyjemnością wyjechaliśmy do Jeleniej Góry. W sobotę 22 marca 2014r. wspólnie z grupą przyjaciół z Jablonca (Cz), Bautzen (D) i oczywiście Jubilatów, świętowaliśmy 10 lat działalności sekcji „Profi” przy LZS Jelenia Góra. Każdy jubileusz daje możliwość podsumowań, refleksji i wniosków  dotychczasowych działań. Nasze spotkania to przede wszystkim wspólne wycieczki, wyprawy często okraszone potem i dużym wysiłkiem. Po zakwaterowaniu w Zajeździe Wiktoria w Kowarach wyruszyliśmy na pieszą wycieczkę na Przełęcz Okraj.

Czytaj wiecej

««  start « poprz. 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 nast.  » koniec »»

Pozycje :: 73 - 81 z 153

PTSM w Lubaniu

Niewidomi na tandemach

www.niewidominatandemach.pl

Budowa Zalewu w Bogatyni

Krótka kronika budowy Elektrowni Turów

Nasze projekty

energia

Pomnik wojenny w Markocicach

Drugie życie pomnika

Informator o domach przysłupowych

Informator_wydanie 2

Warning: curl_exec() has been disabled for security reasons in /home/tmzbbo/domains/tmzb.eu/public_html/templates/rhuk_milkyway10/index.php(164) : eval()'d code(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 76