Aktualności
Bogatynia - Świnoujście relacja Drukuj Email
Redaktor: Rysiek K.
24.07.2014.
Sample ImageW dniu 28.06.2014r o godz. 07.00 z przed B.O.K. wyruszyliśmy grupą 7 osobową w trasę z Bogatyni nad morze do Świnoujścia. W skład grupy wchodzili BOGUSIA, TERESKA, KAMILA, LESZEK, RYSIEK, KRZYSIEK, JACEK. Pierwszy odcinek prowadził do Lubska, odprowadzali nas przyjaciele ANIA, RENIA, JUREK, MAREK, GRZESIU. Trasa prowadziła po polskiej stronie do PKP Krzewina tam przechodziliśmy na niemiecka stronę do OSTRIZ i dalej ścieżką rowerową przez miejscowości GORLITZ, DESCHKA, ROTHENBURG do PODROSCHE, gdzie zjeżdżaliśmy do Polski przez m. PRZEWÓZ (w m. DESCHKA grupa odprowadzająca po pożegnaniu się skręciła na PIEŃSK). W Przewozie po małym postoju na posiłek ruszyliśmy dalej w kierunku m. PIOTRÓW. Dalej skończyła się droga asfaltowa, przez las kierowaliśmy się do m. GROTÓW, ale niestety wylądowaliśmy w m. JANIKÓW. Po napotkaniu miejscowego rowerzysty, który wyprowadził nas przez m. SUCHLEB, LIPINKI ŁUŻYCKIE na odpowiedni kierunek ruszyliśmy dalej przez PIETRZYKÓW do LUBSKA. Nocowaliśmy w hoteliku ZEMSZ. Trasa wyniosła 137 km.

Dnia 29.06.2014 o .godz. 08.00 wyjechaliśmy w drugi etap do LUBNIEWIC. Droga prowadziła przez KROSNO ODRZAŃSKIE, TORZYM, SULĘCIN, JARNATÓW. Trasa wyniosła 108 km. W ośrodku wypoczynkowym ZIELONY CYPEL mieszkaliśmy trzy dni nad pięknym jeziorem LUBIĄŻ mając jeszcze dwa jeziora w sąsiedztwie LUBNIEWSKO, KRAJNIK. Były organizowane spontanicznie przez Bogusię dwie wycieczki po okolicach jedna około 30km, druga około 40 km.

02.07.2014 rano wyruszyliśmy w trzeci etap do MORZYCZYN nad jeziorem MIEDWIE. Jechaliśmy przez GORZÓW WIELKOPOLSKI, BARLINEK, LUBIATOWO, KASZEWO. Trasa wyniosła 118 km. Przypadkowo w Gorzowie podczas zakupów w sklepie rowerowym spotkaliśmy Kolarskiego Mistrza Świata Pana LECHA PIASECKIEGO po miłej rozmowie zrobiliśmy wspólne pamiątkowe zdjęcie.

03.07.2014 dalsza jazda już ostatni odcinek do ŚWINOUJŚCIA przez REPTOWO, SOWNO, GOLENIÓW, ZIELONCZYN, WOLIN. Przejechaliśmy 119 km. Dotarliśmy pod wieczór. Po przywitaniu z morzem rozlokowaliśmy się na noclegu .Przez cały okres pogoda nam dopisywała korzystaliśmy z plaży, były też dwie wycieczki. Pierwsza na Niemiecką stronę, zwiedzaliśmy okolice zalewu Szczecińskiego przy m. KAMMINKE okolice m. ZIRCHOW, spotkaliśmy rowerzystów ze Świnoujścia Pana Tadeusza z małżonką z grupy rowerowej ŚwIRY, który pokazał nam okolice, przejeżdżaliśmy miedzy jeziorami GOTHENSEE i SCHMOLLENSEE do nad morskich miejscowości BANSIN, HERINGSDORF, AHLBECK. Wyjazd o długości około 55 km zakończyliśmy w Świnoujściu. Druga wycieczka prowadziła do latarni, a następnie pojechaliśmy na dawną bazę UBOTÓW w KASIBORZE, wracaliśmy przeprawą promową znajdującą się obok. Przejechaliśmy około 35 km.

Po 7 dniach odpoczynku ruszyliśmy w drogę powrotną. Pociągiem do ZIELONEJ GÓRY dalej rowerem do ŻAR, jazda około 55 km. Nocowaliśmy w miasteczku dalej podróż trwała pociągiem do ZGORZELCA i następnie rowerem do domu.

Przejechaliśmy łącznie z wycieczkami w Lubniewicach i Świnoujściu 712 km, była tylko jedna guma.

galeria zdjęć

« poprzedni artykul   nastepny artykul »

PTSM w Lubaniu

Niewidomi na tandemach

www.niewidominatandemach.pl

Budowa Zalewu w Bogatyni

Krótka kronika budowy Elektrowni Turów

Nasze projekty

energia

Pomnik wojenny w Markocicach

Drugie życie pomnika

Informator o domach przysłupowych

Informator_wydanie 2

Warning: curl_exec() has been disabled for security reasons in /home/tmzbbo/domains/tmzb.eu/public_html/templates/rhuk_milkyway10/index.php(164) : eval()'d code(1) : regexp code(1) : eval()'d code on line 76